Keresés a blogban

2016. november 16., szerda

Pihe-puha párnák

Azt olvastam ma, hogy volt, ahol már szállingózott a hó. Látni nem láttam, de érzem a telet és ilyenkor nálam el is kezdődik a karácsonyi készülődés. :)Nem bírtam tovább, így néhány napja Pannival elmentünk vásárolni. Betévedtünk több üzletbe is, ahol már tombol a karácsony.
Idén natúr, pihepuha és kicsit elegáns karácsonyi dekort szeretnék itthonra. Ennek jegyében készült most három párna a kanapéra. 
A szarvasos mintáját még tavaly mentettem le, de csak most sikerült elkészítenem. Vetexet vasaltam a textil hátuljára és egyszerűen rávarrtam az alap textilre. 
A két puha, szőrös párna egy csősálból készült. Direkt erre a célra vettem a sálat.:) Pannus már meg sem lepődött. :) Szétbontottam a sálat a varrás mentén, és egyszerűen varrtam két négyzet alakú párnahuzatot.
Azt hiszem kell még szőrős sálakat szereznem, mert a leányzó már le is nyúlta a párnáimat. <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése