Keresés a blogban

2017. január 1., vasárnap

Boldog új évet!

Egy 5 perces ötlettel köszöntöm az új évet  és az új blogot. :)  A régi blog elveszett, valakinek örömet okozott ártani, hosszú évek munkáját egy gombnyomással letörölni, de ezzel már nem foglalkozom. Előre nézek és építek egy újat. :) 
Remélem, lesz, aki velem tart!
 A mostani kreatívkodást a kényszer szülte. Pannival a városban sétáltunk még karácsony előtt, amikor meglátott egy arany színű kis kalapot egy hajpánton. Megbeszéltük, hogy szilveszterre megveszem majd neki. Aztán úgy alakultak a napok, az ünnepek, hogy véletlenül sem jutottam el a Váci utcába. A környék szilveszteri kellék árusait végigjártam, de ott sem volt szerencsém. Közben már kitaláltam, hogy hogyan is lepem meg mégis a fejdísszel. 

Rengeteg hajpántunk van, ezzel nem volt gond. :) A kalapot is tudtam, hogy dekorgumiból a legegyszerűbb és leggyorsabb elkészíteni. Ebből szerencsére vettem az ünnepek előtt csillámosat. Elővettem a ragasztópisztolyomat, némi szaténszalagot, a hajpántot, ollót, egy nagyobb pogácsaszaggatót :) (ez volt a kör sablonom) Egy kisebb kört, egy centivel szélesebb kört, illetve egy hosszú téglalapot vágtam ki, ami a hengerem palástja volt. Gyors összeragasztás (nem lett szép, de ezen most nem aggódunk) dekorálás után már ragasztottuk is a hajpántra a kalapot, ami egész éjjel le sem került Panni fejéről. :) 
Később Panni segített egy másikat is készíteni, így én is kaptam egy fejdíszt. Az enyém piros dekorgumiból, csipke szalagból és tollakból állt. :) 

Készítsetek ti is partikalapot. 
Szerencsére nem csak szilveszterkor viselhető. :) 
B.Ú.É.K!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése