Keresés a blogban

2017. január 7., szombat

Teddy

A téli szünetben végre volt időm horgolni. Készült is egy cica, amit egy hozzánk látogató, tündéri kisfiú kapott ajándékba. Késő éjjelig készült majd jól elfelejtettem lefotózni.

Tegnap hazajöttünk alaposan átfagyva. Egy finom teával, egy jó filmmel bekuckóztunk, én pedig elővettem a horgolótűimet, meg a fonalakat és elkezdtem horgolni.
Először egy újabb cicát terveztem készíteni, de menet közben meggondoltam magam és inkább macit horgoltam.

Biztosan nagyon sokan ismeritek Helen Naffejű mackóit. Az ő imádnivaló kisbarátai inspirálták a mi mackónkat, aki már menetközben kapott nevet Pannitól, aki 10 percenként szaladt át, hogy kész van-e már?! :)

Nos Teddy elkészült és jelentem nagyon örül neki. :) Én is.

Asszem magamnak is kell csinálnom egy macit. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése